Besökare

måndag 4 juni 2012

Riktigt illa.

Först vill jag påpeka att jag sprungit 6 km idag, 5 km igår och 5 km i förrgår. Känner att jag måste klargöra det. Betona det till och med.

För resten av det inlägg är mycket, mycket illa. Hälsosamma människor bör ej fortsätta läsa. Faktiskt.

Mitt eftermiddagsfika.



Min middag.


Mitt kvällsmål (?!?).


Det är illa, jag vet. Och jag har inte ens några ursäkter. Bara en enkel förklaring.

Jag älskar skräpmat. Jag gör verkligen det. Har alltid gjort och kommer förmodligen alltid att göra.

Det värsta är att denna dag inte, på något sätt, är särskilt olik någon annan.

Å kom inte å säg att jag inte varnade er!





2 kommentarer:

  1. Ha ha men du har ju gjort av med en massa kalorier så då får su ju så klart äta!
    Lite fränt att choklad egentligen heter sportlunch... Alltså vill dom tro att man kan äta en sån istället för mat?;-)
    Du är sååå härlig!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. jag blir mest sur för att du kan äta så mycket skit (läs gott!!) och ändå vara så snygg! Love Yah!

    SvaraRadera