Besökare

tisdag 12 juni 2012

Konfliktfritt.

Streptokocker (Vince). Spyor (Lennon). Ögoninflammation (jag). VAB (Johan).

If I am happier...?

Märkligt nog, så jo. Lite.

Inte glad över sjukdomar, såklart. Men lättare till sinnes. Trots att min Iphone faktiskt är död. På riktigt. Alla bilder, alla filmer, allt annat - gone with the wind. Borta. Ajöss. Bye bye. Ingen garanti. Kommer att kosta mej ett tusenlappar.

Skit! Verkligen.

Men jag gråter inte floder. Förvånansvärt nog.

Mer, whatelse is new?

Uselheten fortsätter dock.

Idag i form av jag-orkar-inte-ta-en-endaste-liten-konflikt.

Därför cola till maten.


Och visst, ät bara lingonsylten du. Skit i mina hemmagjorda älgbiffar. Gör det bara. Jag tar ändå ingen konflikt.


Vad skönt det är ibland. Att göra så. Säga ja till vad de än vill ha.

Cola - javisst! Glass - jajamensan! Spela dator lääänge - be my guest! Frukt efter tandborstning - why not?!? Kex före maten - ta du bara!

Lugnt och skönt.

But oh, the dåliga samvete...




1 kommentar:

  1. Hallå Frun!
    Vill bara säga att jag halkade in på din blogg som på ett bananskal. Sökte på tusch för jag har målat lite på en dörr och vill att det ska fastna och inte kladda för all framtid och google hade dig högst upp. Jag är absolut ingen bloggläserska... alls, inte nånstans. Men du skriver fantastiskt roligt och igenkännande och ärligt, så här har jag suttit och läst och skrattat. Tack.

    Jag kanske har hittat den första bloggen jag kan tänka mig att läsa!?! :)
    Lägger till dig på mina favoritsidor, för jag vill höra mer!

    Mvh Terese (väldigt trött småbarnsmamma!)

    SvaraRadera