Besökare

tisdag 26 juni 2012

Äntligen!

Jag är hel igen.  Den har kommit hem.

I nytt skal. Med några bilder och filmklipp som jag trodde var borta för evigt.

Jag har aldrig känt mej så materialistisk och det har aldrig känts så bra att göra det.

Love, love, love you!!!


Och på jobbet har jag fyllt på förrådet. Ifall någon vill ha möte med mej och behöver en bit till kaffet (läs: ifall jag behöver min dagliga bit till min dagliga cola).


En bra dag, alltså.

Synd bara att den grusas av tvätten, de fortfarande ouppackade väskorna och det faktum att det inte finns ett chipsflarn så långt ögat kan nå.

Imorrn kväll ska jag på ett möte. Ett upprörande möte som handlar om min 5-årings höst. Ett möte där min man kommer att behöva stryka mej lugnande över ryggen och be mej andas. Fast mest troligt är det att han kommer hålla fast mej och väsa i mitt öra att om jag inte uppför mej så får jag inte ligga med honom på ett år. Och kommer jag förmodligen sätta mej ner och andas.

Det är svårt för mej att keepa calm. Det är inte naturligt för mej. Jag är så mycket mer känsla än eftertanke och förnuft.

Tur att ingen unge tagit efter mej.

Eeeehhh....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar