Besökare

måndag 23 juli 2012

En vän tittar in

Det här med vänskap, var det ja...

En vän är allt det som du skrev i ditt förra inlägg, smör eller inte. En vän är en vän även efter att en massa år förflutit... och där är vi nu. Jag och du. Två long lost pals med ett gemensamt mål: att uppnå nirvana med vår Gud. Jag hoppas att du styr upp det när du har chansen...


Det är svårt det här med att skriva om vänskap så jag ska sluta med det strax. Först ska jag bara vara smörig och skriva att jag är sååå glad över att finnas i ditt liv och att ha dig i mitt liv igen. Och det är dagens smöriga, sliskiga och sirapsliknande sanning!


Nu över till min andra roll i ditt liv. Eller i alla fall min andra roll på denna fantastiska opretentiösa plats i bloggosfären. Platsen där alla kan känna igen sig... 


Ja, här alltså.


Webbmaster kan härmed meddela att Marie och andra som faktiskt inte är spamlevererande datorer inte längre behöver bevisa att de inte är det. Ordverifieringen vid kommentering är alltså ett minne blott!

Sedan kan jag rekommendera att man, som frekvent besökare hos Frun, rensar sin webbhistorik. Gör man detta kommer man inte längre att hitta Blogger-b:et vid Fruns flik utan något mycket mer passande!

Och du, Kicki... Här får du en kaka. Och en uppmaning:




YYY

1 kommentar: