Besökare

fredag 23 september 2011

Kids.

Hemmadag med mina barn. Och med risk för att låta som en sliskig statusrad på facebook - åh, så underbart att bara hänga med dem <3


Lennon: "Åh, jag längtar efter pappa! Längtar du efter din man, mamma?"

Jag: "Ja, det gör jag alltid!"

Lennon: "Tror du att han längtar efter sin fru?"

HE BETTER!!!

Jag: "Ja, det gör han nog."

Vince: "Biii, biii, biiiii, bi DA DA!" (melodi: We will, we will rock you.)

På riktigt, jag spricker av kärlek!


Och sen åkte vi till Marieberg för att shoppa i affärer där det finns glas och porslin. Jomen, jag älskar dem ju på sådana ställen också. Typ...

Imorrn - kalas för vår fyraåring. Jag har bakat en del. Men istället för tårta blir det glass. Jag har inte överpresterat. Och det känns bra. Helt okej. Jorå, bara bra. Fint. Absolut.

Andas, andas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar