Besökare

onsdag 14 september 2011

Karaktären.

Fundering på jobbet idag under lunchen;

Jag till mej själv: "Men det är väl fint av mej att ha något att bjuda på vid samtal och möten."

Jag till mej själv: "Jo, fast det är ju bara en dålig ursäkt för mej att få köpa choklad och sedan äta den."

Jag till mej själv: "Jamen, dom heter ju Geisha också. Som min hund. Det blir liksom JAG!"

Jag till mej själv: "Ja, jo...jag har nog rätt. Jag slår väl till då!"


Och det är fint, tycker jag. Att jag har så höga tankar om mej själv och min karaktär. Hur jag sedan ska förklara för mej själv varför det försvinner så många utan att jag haft ett endaste litet besök - DET blir en helt annan femma.

Annars har jag sällskap i soffan numera.

Meet Ozzy å Baby!


Asdryga är dom! Hänger i varenda gardinjävel. But oh, så söta och mysiga. Kunde de bara bli vuxna snabbt!

Och efter att ha sett fotot ovan har jag också funderingar på att INTE ta av bh:n hädanefter, bara för att jag dragit på mej myskläderna. Dom hamnar så långt ner, tuttarna...

Jo, nämen. I think that´s all I have to say about that.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar