Besökare

lördag 31 mars 2012

Dagen efter.

Minns inte senast jag mådde så här. Tung i huvudet. Lätt illamående. A bit skakig. Lite torr i munnen. Och väldans sugen på onyttigheter.

Inte gravid.

Men kanske, kanske lite bakis. Men bara kanske.

För det känns så B om det är vad jag är. Bakis. Som värsta festprissen.

Party på Harrys med fina kollegor.

En kollega tog några bilder på mej och Rosie. Eller några och några. Typ hundra, innan vi var nöjda.

"Älska med kameran!" sa fotografen töntigt. Och jag gick all in. Rosie ba, eehhh what?!?!?


Det blir alltid så genant, tycker jag. Att en gör sej till (jag) medan den andra (rosie) verkar naturligt vacker.

Men blir man någonsin naturlig på kort? Vill man verkligen det, vara naturlig? Nä, jag tror på tillgjordhet. Alltid lurar man någon.

För vem vill se den bistra verkligheten? Egentligen...


Nä, precis! Det är ju det jag säger. Fake it until you make it.



So to sum up;

Underbart rolig fredagskväll. Seg, seg, seg lördag. Men trevlig dag ändå, tack vare fantastiska grannar. Jag har alltid sagt det och är nu helt säker - vi har verkligen de bästa grannarna!!!

Alltid någon att hänga med. Både för stora och små.


Söndag imorrn. Det känns skönt. Inte att det är söndag och därmed slut på helgen. Men skönt att jag förhoppningsvis inte längre mår så här konstigt.

Bakis...

Nä, det kan inte vara så. Inte jag, inte.

1 kommentar:

  1. Ha ha du är såååå underbar!!
    Hoppas att du mår bättre imorgon!
    Kram K

    SvaraRadera