Besökare

fredag 9 mars 2012

The vecka.

Veckan som gått.

Katt kastrerad.


Blev galen.


Jobb, jobb, jobb.

Halsont.

Häng med äldsta.


Å veckans höjdpunkt. Massor av pussar och mys med finaste bebisen just nu - Stinafina <3


Hennes mamma bjöd på lunch. Men jag fick absolut inte berätta vad hon bjöd på för mat. Hon tyckte att det var för ålderdomligt. Själv var jag häpen över den rediga maten. Älgstek med sås och potatis. Eller jag menar förstås en hipp lasagne. För om jag minns rätt var det lögnen hon gav mej att vidarebefordra till alla våra hippa vänner och kollegor. Gudars, liksom.

But I do love you, Cissi! Å tack för redigt lagad mat!

Nu ett glas med coca cola och is.

Sen ska jag sova röven av mej. Så fruktansvärt trött.

Man är rolig så här på veckoslutet. Minsann.

Borde ju vara ett glas vin, tända ljus, hålla handen i soffan. På det lite sex och samlevnad.

But the trötthet, liksom.






1 kommentar:

  1. Åhh vilken Stinafina! Grattis till Cissi!Stina ser mycket gosvänlig ut;-). Hoppas helgen blir bra och vilsam! Det behöver du. Puss

    SvaraRadera