Besökare

söndag 18 mars 2012

Det gick fort.

Vi har varit själva, jag och maken. Hela helgen.

Vi har pratat, tittat varandra djupt i ögonen. Vi har kyssts och älskat. Bara ägnat oss åt varandra. Blivit nyförälskade på nytt. Pirriga i magen och sådär.

Tror ni på mej?

Nä, tänkte väl det.

Så, here is the sanning.

Vi har städat, rensat, handlat mat, jobbat och stressat över att vi inte hunnit med ovanstående lögner. Nåja, inte alla iallafall ;)

Det är väl märkligt. När man kan pippa ostört mest hela tiden, passar man på att...

STÄDA.

Städa. Städa, för i helvete!

Vilket skämt.

Nu är ordningen återställd. Nu behöver vi inte tänka på att vi borde kyssas stup i ett. För nu är grabbarna hemma igen. Mysigt och lite snopet. Jaha, kom ni redan, liksom.

Men det är härligt att ha dem hemma igen.

Vi gick på kalas och firade sötaste 2-åringen på lääääänge. Elin <3


Vince med två söta tjejer, Nova och Elin.


Lennon med grabbarna grus, Ludvig och Robin.


2-åringens mamma hade fixat sötaste och godaste fikat ever.


Lite dåligt, kan jag tycka. Att ge andra mammor (läs: mej) prestationsångest inför kommande kalas. Hon är för bra, helt enkelt. Den där Camilla <3

Imorrn är det måndag och jag kommer att börja dagen på samma sätt som jag började lördagen och söndagen.

Spring med dragande hund. Det går asasnabbt! Kommer aldrig mer att springa för egen maskin.


Söndag kväll. Glass, alltså.

Hej på er!


2 kommentarer:

  1. Ja men visst är det precis lika här!!! Städar så svetten dryper istället för att göra ja du vet vad så att svetten dryper....
    ....jösses säger jag bara! Nu. Nu SKA jag boka första tiden hos nya städfirman. Lätt!
    För att sen se mig själv snickrandes och målandes (typ) så fort barnen lämnar tomten...

    Tack för ännu ett underbart inlägg!!! Kram Marie

    SvaraRadera
  2. ;) du skriver så härligt! Känner jag er rätt så
    Fick ni in en och annan puss....

    SvaraRadera