Besökare

fredag 4 maj 2012

Fredagskväll.

Fredag.

Härligt, tycker jag.

Mys med familjen. Visst brukar man ha det på fredagskvällar?

Jag sitter här och tänker, är det så här det kommar att vara from now on..? Att jag sitter som ett frågetecken och ba, jaha...nä, om jag skulle ta och diska undan lite då.

Maken: "Följ med här. Vi har lite att fixa innan vi flyger upp dit."

Lennon: "Gå in först du, jag kommer sen."

Maken: "Flyg upp hit."

Lennon: "Mäh! Hur kunde du komma upp dit?!?"

Vince: "Jaaaaaaaaa!"

Jag: "...???...???...???..."

Men dom är allt fina, mina killar.


Although, jag kommer aldrig att fatta tjusningen med tv-spel. Aldrig.

Jag myser med disken, jag. Och plocket. Tur att tråket blir roligare med ett kylt glas fyllt med rosé.

Välkommen sommar!


Idag sprang jag och Geisha. Ser ni henne, vår svarta?


Så lat att man ramlar omkull. Jag springer asalångsamt efter långt springuppehåll och ändå är hon flera mil bakom mej. Saknar schäfern som drog mej fram. Det kändes så mycket lättare med honom.

Oh, well.

Imorrn lördag. Första helgen på länge som inte är planerad in i minsta sekund. Skönt, tycker jag!

Trevlig kväll, hörrni!

2 kommentarer:

  1. Underbart:) Utan att vara alltför inriktad på"kille/tjej grejer., så anar jag mina stundande fredagskvällar av samma sort..om några år då:)
    Bodil

    SvaraRadera
  2. Satt som ett frågetecken tills jag såg bilden när de satt med dosorna i handen ;-)

    SvaraRadera