Besökare

onsdag 18 januari 2012

Trött.

Frusen. Lite darrig. Lätt illamående.

Vinterkräksjukahelvete.

Inte för att jag är drabbad (än) men ändå. Varenda en verkar ju ligga på något badrumsgolv och kräkas. Ååååååååj, jag vill INTE!

Och ja, det är väldans onödigt att lida av något jag faktiskt inte drabbats av (än!!!) men jag är så bedrövad över äckligaste smittan on earth!

Jag är trött. Det var längesen jag var trött. Men nu är jag det (det är därför jag mår illa, det är därför jag mår illa, det är därför...) och det känns inte kul (nähä?!?).

Då är det tur att jag har så många fina vänner. Sådana som bjuder på bubbel en helt vanlig tisdag. De som drar ut mej på en lunch. De som tittar in på mitt kontor och ger energi. De som ringer och pratar en stund.

Och så de som skickar paket till mej för att det är nytt år. Eller de och de. Hon, June! Min fina vän på andra sidan. Alltså, I love her!!! För att inte tala om hur mycket jag älskar mysisarna som fanns i paketet.

Ber om ursäkt för min skeva "modell"pose och min "frisyr". Men kolla the fleecebyxa!


Och nu tänkte jag läsa. Det går så där...


Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar