Besökare

fredag 6 januari 2012

Friskhet.

En vecka in på det nya året.

Vi firade en supermysig nyårsafton med fina vänner.

Anette och Pamela med drink i hand. Jag med en kniv och en potatis(?!?!?!).


Gooood mat från stekbordet.


Många skratt och prat om livet. Härliga, underbara vänner!!!

Med lika underbara barn.


Här, lilla sötisen Nova.


Ett perfekt sätt att fira in det nya året på!

Som sedan började USELT!

Maken smittade sina egna barn. Kan ni fatta, så dåligt av en pappa?!? Vår stora kille har varit jättesjuk med groteska blåsor över hela ansiktet. Det har varit så synd om honom att jag har velat gråta! Den lilla fick prickar men var helt oberörd under dagtid. Inget biter på ungen, konstaterade hans pappa. Nätterna denna vecka har varit ett litet skämt, kan man säga. Johan och Lennon har "sovit" i gästrummet medan jag och Vince har "sovit" i mitt och makens sovrum. Kan vi ha snittat 2 timmars sömn per natt, kanske?

Men NU, är de friska. Med sårskorpor everywhere. Idag var första dagen Lennon fick frisk luft på en hel vecka. Vi satt vid vattnet och fikade på goda kladdkakemuffins.


Så vackert ute.


Again, vi bor i paradiset. Sommar som vinter.

Igår kväll bjöd jag maken på trerätters.


Och kommer aldrig mer göra aioli! Två försök och sen ville jag döda! Smakade okej, men the texture! My God!

Nåväl, romantiskt iallafall (typ...).

Vi har en skön helg. Alla är hemma och friska. Det firar jag med bubbel!


Usel bild, men jag orkar inte ta bort den.

Hörrni, detta år kommer att bli toppen!

I just feel it :)


1 kommentar:

  1. Kniv och potatis?! Vart hade du drinken? Såg lite ovant ut tycker jag med ett foto utan drink eller vinglas:) Kollade lite på bilder med oss och det är ofta INTE tomt då i händerna:)
    Skönt att du lägger ut bilder så jag får se dig när det går så många dar utan att vi ses! Skönt också att killarna är friska igen! Ses måndag! Stor kram

    SvaraRadera