Besökare

fredag 27 januari 2012

Min bästa vän.

Dom flesta svarar, min man/fru. På frågan om vem som är ens bästa vän. Om man är gift alltså, eller sambo eller särbo eller nåt annat med nån.

Innan jag fortsätter detta inlägg - Johan, I love you!

Men om jag får frågan. Kicki, vem är din bästa vän? Så måste svaret bli;

Geisha.

För let´s be honest! Min man skulle ALDRIG sitta i en bil och vänta på mej i 7 timmar. Han skulle heller aldrig följa med mej på en springtur efter det.

Men sådant gör hon. Min Geisha!

Jag tänkte på det idag, när vi joggade runt i spåret, jag och Geisha. Jag tänkte att aldrig, aldrig skulle hon lämna mej i sticket.

Skulle Johan det?

Ja, inte fasen vet jag. Han har ju sitt frikort.

Men inte Geisha. Nä, ni! I hennes ögon konkurrerar jag ut Jennifer Aniston, hands down.


En bättre vän finns inte!

And again - Johan, I love u <3 Just to be clear.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar