Besökare

fredag 14 oktober 2011

Trött.

Jösses, vilken vecka! Som avslutades med jobb i Stockholm. Jag är trött. Jag är sannerligen värd en massa mys i soffan. Kyssar och massage från maken.

Jaha, nähä. Det var visst trettio katter i vägen.


Oh, well.

Köpte några praliner och lite vin när jag stigit av Stockolmståget. Och det är vad vi njuter av nu, jag och maken.


Hunden och katterna ligger tätt intill, väntar på att vi ska tappa något.

Annars har vi en fin äldsta son, som blivit fotad på dagis.


Jag har sagt det förr och jag säger det igen - hur i helaste friden pippade vi till honom?!?!

Den lilla. Ni kanske undrar var hans dagiskort är. Då kan jag meddela att något sådant kort inte finns. För han bestämde sej för att han inte gillade fotografen och satte därmed igång en kollektiv protest som yttrade sej i att alla ungar gallskrek och snorade. Hence no picture. Man är stolt, det måste man tillstå ;) Jamen, fatta! Att han har sådant inflytandet på folk. Att han liksom kan trissa mobben ;)

Nä, ni! Nu fortsatt mys.

Önskar er en fin helg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar