Besökare

söndag 9 oktober 2011

Idag, söndag.

Vi vaknade tidigt. Steg upp. Nä, nu ljuger jag igen.

Så här:

Vince vaknade tidigt. Steg upp. En sekund senare gjorde Lennon likadant. Jag muttrade något, steg upp och bytte Vinces blöja. Sedan gick jag och lade mej igen. Johan steg upp. Lennon kom till min säng och vi slumrade. I köket var Vince arg för det mesta Johan råkade göra. Till sist steg jag och Lennon också upp. Det var gott med frukost. Och jag hade huvudvärk.

Dom hära är mina. Alla tre <3


Sen gick vi ut. Ner till vattnet. Vi bor i paradiset, så är det bara!

Bilder knäpptes på mej och grabbarna. Vi stod på badbryggan och ena ungen blev bara lite blöt om ena skon. Det är sannerligen en bedrift. Fina mössor hade vi alla tre (jag har en av Lennons)!


Vi letade efter ormen som bott vid bryggan hela sommaren. Johan sa att den nog sover. Sen gick Vince omkring och sa ssssssch, sssssssch mest hela tiden. Så satans söt med sitt lilla finger.


Som vanligt. Att han var söt, alltså.


Den stora får man absolut inte ta kort på utan hans samtycke. Jag försökte i smyg. Inte så lyckat. Han blev bara butter.


Dom tenderar att se lite buttra ut ibland, mina grabbar. But God, do I love ém!!!!!


Det har varit härligt höstväder idag. Och därför gjorde jag som sej bör - stannade inne och städade badrumsskåpen?!?!?!

Sen fick jag så dåligt samvete av för lite frisk luft och gav mej ut på en springtur med hunden. Jösses, vad bra det gick! Jag är förvånad själv. Och lite stolt. Tills man läser vänners status på fejjan som springer tre mil på två sekunder ;)

Nu är kaminen tänd. Jag kanske ska äta glass och chips och dricka cola.

Imorrn ny vecka. Den är fullbokad. Det blir kul!

Önskar er en härlig vecka!

2 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR din blogg! HAr suttit och garvat här i soffan. Du skriver så fantastiskt bra och roligt. Känner igen mig så mycket, och älskar att du får med så mycket kärlek i dina inlägg. Tack! /S

    SvaraRadera
  2. Kul att se att mössorna passade!

    SvaraRadera