Besökare

torsdag 13 oktober 2011

Luggen.

Jag är ohipp. Ohipp, ohipp, ohipp. Ändrar aldrig frisyr, klipper topparna två gånger om året. Max.

Så gick jag till Louise. En cool frisör. Och hon ba, jamen då klipper jag lugg då. Ja ba, troligt. Hon ba, jomen du kommer att bli skitsnygg. Jag ba, du menar allvar alltså? Hon ba, jaaaaa!

Jag ville gråta av nervositet. Men Lousie verkade så säker på sin sak så jag lät henne skära i min lååånga lugg.

Så tittade jag mej i spegeln...


...och tänkte, ojdå!

Längtade hem hela dagen. Ville dra och slita i håret. Känna om det kändes bra. Jag tog några kort,


och har bestämt mej för att jag nog tycker att det blev helt okej...


...jomen, det blev det väl.

Eller?

Vad tycker ni? Can I pull this off, det här med kort lugg?

Ärligt då!

7 kommentarer:

  1. Guuuud va snygg du blev, eller snyggare! Du passade skitbra i lugg! Nu blev jag oxå vääääldigt sugen på att klippa lugg, men jag kanske inte passar så bra i det;)??
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Superfint!!!
    Modigt! =)
    Kram från en som typ ALLTID haft lugg...också oootroligt ovågad! =)

    SvaraRadera
  3. Du är jättefin! And may I say you look younger? Kramen!

    SvaraRadera
  4. Så snyggt!!!/ stina (kollega)

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Det passar du i! =)
    Ha en trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  6. Alltså Kicki!
    Jag tycker du blev ännu snyggare!
    Helt ärligt.
    Du ska inte ångra dig en sekund.
    Kram!
    /// F

    SvaraRadera
  7. VA fint!!!
    Super söt!

    Har tänkt också klippa lugg... man ser lite mer kulturell ut :)
    Får göra det sen när jag fått lite längre hår :)

    /
    Jonasfru

    SvaraRadera