Besökare

onsdag 9 november 2011

Vad vi sysslar med om kvällarna.

Ingen i vår familj är någonsin ensam i badrummet. Ikväll var det Lennon som inte fick vara ifred.


Men han verkade inte klaga. Där satt vi och tittade på honom, jag, Vince och katten. Sen pussades vi lite.


Och katten lade sej i en konstig ställning medan Vince hoppade på pallen som en galning.


Sen somnade ungar och katter.

Själv sitter jag nu i soffan och ångrar att jag flippade över till TV4. Nu måste jag nämligen sitta här med kudden framför ögonen. För jag råkade fastna i Bonde söker fru och detta program är omöjligt för mej att titta på utan att dööööö av förlägenhet. Alla samtal är så tafatta att jag får hjärtklappning. Och det är ju märkligt, kan jag tycka, att jag inte kan slita mej. Jag har ju inte ens följt det från början.

Nämnde jag förresten att pinsamhetskudden egentligen är en katt...?


Men han verkar inte klaga.

Önskar er en trevlig onsdagskväll!
´



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar