Besökare

fredag 11 november 2011

Störande.

Jag är på kurs. Lär mej om mental träning. Fantastiskt kul, spännande och intressant!

På kurs träffar man nya människor. Man får berätta om sej själv. Varför man går kursen. Vad man gjort tidigare. Vem man är och så. Och då vill man ju gärna visa sej från sin bästa sida.

Då är det väl faen att man får acne på läppen just idag. Hudproblem är inget jag dragits med genom livet. Men såklart får jag det när jag ska prata inför andra. Såklart.

Jag står där framme och det ända jag tänker på är acneproblemet på min läpp. Jag tänker att alla kommer att referera till mej som "hon med acnen på läppen".


Och där fick ni dagens bedrövligt ytliga I-landsproblem

But still! Acnehelvete!

Så inser jag. Att det är en jävla tur att jag går en kurs i mental träning. Med tanke på hur lätt jag blir störd av ovidkommande saker. OCH det faktum att jag tror att folk inom denna bransch bryr sej om yta överhuvudtaget.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar