Besökare

måndag 14 november 2011

Uppgrävt.

Det är bra att det är enkelt att komma iväg till jobbet. Att enda vägen ut är öppen. Och då menar jag det bokstavligt.



Det är också skönt att komma hem när det är lätt att köra in på uppfarten.


Sönerna var överlyckliga och tyckte att det var fantastiskt spännande med grävmaskiner everywhere. Jag, not so much.

Men sen blev jag överlycklig. När jag öppnade Vinces kuvert från dagis. Överlycklig och överfylld av kärlek.


Blev såklart också imponerad av förskolepersonalen som lyckades med konststycket att få ungen ovan att sitta still längre än en hundradel.

Och nu går jag till sängs. Jag är sjuk. Men kroppen är full av alvedon och TREO så den har inte fattat det än. Och det är ju bra. För imorrn ska jag på mässa i tre dagar. Det VILL jag så gärna. Därför är det av högsta värde att ljuga för kroppen.

Hälsosamt och sådär. Verkligen.





3 kommentarer:

  1. Guuud så drygt, när man kommer hem om dagarna så vill man ju bara in hemma liksom...inte krångla, suck. MEN sicken Superfin pöjk!! =)
    Och du, KRYA PÅ DIG!!!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Måbättrebumskramar skickas norrifrån! FinVince. Man smälter. Puss

    SvaraRadera
  3. Krya på dig och hoppas ni får bra konferensdagar! Åååå vilken fin bild på pojken. Bedårande söt! Kram

    SvaraRadera