Besökare

onsdag 31 augusti 2011

The truth.

Eftersom jag (tydligen) har ett väldans behov av bekräftelse, har jag ju tjatat en del om det här med min löpning, ni vet. Att jag springer i alla fula och fina väder. Att jag blivit fastare. Att jag springer flera gånger i veckan. Som sagt, tjatat I have.

Och nu verkar de flesta i min närhet tro att jag verkligen är så duktig som jag skryter om. Hälsosam och sådär. En sanning med modifikation, dock.

För här kommer den fula sanningen.

30/8 klockan 14.30 på mitt kontor;



That´s why I have to springa röven av mej!

3 kommentarer:

  1. Ha ha du är sååå rolig;-) Hejja dej!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Men Diet-Coke ska tydligen vara bra för att sätta igång ämnesomsättningen... Påstår i alla fall han som säger sig springa en kilometer på fem minuter i lugnt tempo. ;)

    SvaraRadera
  3. Du njuter av livet helt enkelt. Det som visar här ovan mår du ju bra av (iaf i stunden;) och av att springa mår du ju också bra. Sån tur att du äter smarriga saker så att du måste springa =) Den här veckan har jag varken ätit så smarrigt eller sprungit... :( Eller förresten; tomat, mozzarella och lite rött blev det visst häromkvällen. Inte illa heller. Kram!

    SvaraRadera