Besökare

fredag 12 augusti 2011

Mys.

Åh, nu ni! Sista dagen alone in the småbarnsträsk. Ikväll kommer maken hem och hjälper mej att bära runt på en sjuk liten ettåring.


För det är ju klart att någon måste bli sjuk när en förälder är frånvarande.

Igår tröttnade vi på att vara hemma, så vi packade in oss i bilen och åkte till Västerås för lite kusin/katt/hund/svägerska-mys. Och där dog jag en smula efter puss på valp och tänkte att jag själv måste ha en. Det blir inte kul att övertala maken. Tänker mej att om jag börjar nu, så kanske, kanske jag kan få en till hund om fyra-fem år sisådär.

Jamen, kolla! Vem vill INTE ha?!?


Gotta love dogs,


and cats <3


Det gör vi alla i vår familj!


Så gott att kunna köra några få mil och hamna hos familj. Barnen har superkul och det är så fantastiskt att min svägerska Mia, också är en sådan fin vän! Dessutom hinner man bajsa ensam i någon minut när ett par extra armar tar över febrig Vince <3


Det bästa med allt denna fredag - maken kommer hem! Om han åker på söndag igen? NOOOOOO! Hans bortavarande har blivit förkortat med en vecka.

Snart fulltaliga, alltså!

2 kommentarer:

  1. Myyys!Lite avis på dig där med din fina svägerska. Dock EJEJEJ avis på hundar och katter och allt håååår. Fyyy rackarn. Krya på sig Vince, och heja fulltalighet.Puss

    SvaraRadera
  2. BRa jobbat BABY!! Kanon!! Nu är det över!!
    Du fixar allt!!!
    BRAVO!!

    KRAM (jonasfru) :)

    SvaraRadera