Besökare

onsdag 17 april 2013

Sjukstuga

Hemma hos oss just nu.

 
Lennon 38,5
 
 
Vince 39,5 (med Ipren)
 
 
VAB denna vecka är mycket opassande. Jag har bedrövligt mycket att göra på jobbet, men jag försöker tänka att det är oviktigt i jämförelse med mina sjuka pojkar. Jobbar en del hemifrån men när båda sjuklingarna sov, snodde jag några lugna minuter i solen.
 
 
Jag tänker hur ofta det händer att saker inte blir som man tänkt. Ibland blir det sämre men oftast bättre. Ibland blir det helt enkelt bara annorlunda. Som den här veckan. Väldigt annorlunda mot vad vi trodde. Ingen idé att stressa upp sej eller bli arg.
 
Just go with it.
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Samma här, fast magsjuka in da house... Jag är hemma och har oxå sjukt mycket att göra på jobbet och har ångest för att jag är hemma. Hur dum i huvudet är jag som har ångest över att vara hemma med mina sjuka kids? DUM! Önskade att jag oxå kunde jobba hemifrån...
    Kram och krya på er! <3

    SvaraRadera
  2. Nej, vad trist! Krya på gullungarna!

    SvaraRadera