Besökare

söndag 14 april 2013

Helg med mamma.

Meeeeeen, vilken fin helg jag har haft.

Mamma och jag i Stockholm.

 
Vi hängde där med moster Lena och kusin Maria. God mat och dryck, hotellnatt, prat och skratt. Glad, lycklig och tacksam!
 
Mamma, Maria och min sjukt stora bulle.
 
 
Pizzan jag fick på mysig restaurang i Gamla stan, var sannerligen bakad med kärlek.
 
 
Finfina tjejer att hänga med <3 Men man blir ju galen på tiden som efter vad som känns som tre sekunder ba, nu är det slut.
 
Idag kom jag hem till en sjuk Lennon. Han har inte varit sjuk på väldigt länge och verkar ha glömt  hur det känns. "Men mamma, jag har ont överallt hela tiden." 
 
Han somnade kvart över sex ikväll, innan huvudet landade på kudden, mitt i meningen "jag vill gå upp och leka nu mamma." 
 
 
Lillebror har varit motsatsen till sjuk. Pigg, glad och rastlös. Överlycklig när jag kom hem. Inte för att jag steg över tröskeln, då. Närå, farmor och farfar hade kommit fem minuter tidigare och jag blev således blåst på spring in i famnen och blöta pussar. Fnys...
 
 
Johan jobbar till halv tolv ikväll och själv har jag krupit upp i soffan tillsammans med helgens inköp.
 
Min underbara tekanna.
 
 
Till gott te knaprar jag underbart knäckebröd, bakat av bästa grannen. Snyggt inslaget var det också. Återigen - så många fina människor jag har i mitt liv <3
 
 
Imorgon tar en tuff vecka vid. Jobbschemat är sjukt pressat. Tur att jag jobbar bäst under press och att det är roliga saker som händer.
 
Ännu en en god helg i mitt goda liv. Gott!
 
God kväll!
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Härlig helg!
    Duktigt du är som lyckades med lite shopping ❤ puss Pia

    SvaraRadera