Besökare

söndag 9 september 2012

Värdelöst.

Jag har en idé. Återkommer om den.

För vem vill läsa om detta:

Vince är blöjfri. Dock inte drygfri.


Lennon säger så mycket roligt att jag dör en smula varje dag.


Min man var borta en hel natt och jag ville bara grina av saknad. Jag är som ett skämt! Vi skickade en puss till vår man/pappa. Svaret dröjde... (?)


Vi sörjer vår vita katt som förmodligen aldrig kommer hem igen. Jag ropar katte katte katte katte katte katte katt, varje gång jag är ute å springer. Men det resluterar endast i att jag tappar andan. Vi har inte sett hans söta ansikte på över en månad. Jag är så ledsen för det.


Hunden är översocial och ligger alltid där vi är. Rakt under matlagningen är en av hennes favoritplatser. Jag tror att hon också saknar den vita katten. Han var liksom hennes bebis, Ozzy.



Vi förbereder vår USA-trip. Fixar pass... Ehh, nä låt mej skriva sanningen. Vi pratar om att fixa pass. Det är mycket vi pratar om när det gäller resan men föga händer. Vi är mer äh, det är lång tid kvar tills vi åker. Men det är det inte, det är bara åtta veckor. Åtta veckor och jag har fortfarande inte fattat att det är på riktigt. På riktigt har jag inte fattat att det är på riktigt. Så att säga.

Vi pusslar och pusslar. Jag lämnar där och du hämtar här. Jag går med hunden då och du tar henne då. Jag handlar då och du fixar tvätten då. Jag jobbar här och du jobbar här. Jag pippar här och du...ehhh, jag menar vi pippar här och där och då. Fast först måste vi städa toan.

Och om min idé får ni veta mer om i ett senare skede.

En kram till er som orkat er igenom detta värdelösa inlägg. Gudars, jag har sannerligen skrivkramp. Därav min idé. Som jag ju skulle återkomma om.

Nä, tack för mej (från bollhavet på lek och buslandet om nån undrar).





5 kommentarer:

  1. *ler* :-) för INGET inlägg hos dig är värdelöst!
    Du är ju bara för bra!
    Ha en toppen vecka! Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Jag ler också och kan bara hålla med föregående talare!!

    SvaraRadera
  3. Åhh katten borta. Har jag missat...näää trist! Hur klarar sig baby? Galet att ni snart åker. Underbart. Fast ni får inte stanna där, det vet du va? P&K

    SvaraRadera
  4. Älskar bollhav och studsmattor och gungor och rutschkanor och linbanor... Får man leka med sånt igen när man skaffar barn?

    SvaraRadera
  5. Var inlägget värdelöst? eh... nä. :)
    Tycker om din blogg, du är så skön person.
    Härligt att Vince är blöjfri. :)

    Ha det fint.
    Kram

    SvaraRadera