Besökare

tisdag 19 mars 2013

Att släppa saker.

Förutom att ena bilen fixades för 6500 kronor men fortfarande har samma fel och det faktum att även andra bilen blivit smittad, eller att tvättmaskinen gick sönder och en ny inhandlades för en sisådär några tusenlappar...

...så är livet bra.

Exempel på bra saker i livet:

Jag lagade sjukt goda fiskbiffar igår.


Jag blandade bara torsk med grädde, ägg, salt, peppar, färsk timjan, vitlök och lite ströbröd. Till det åt vi grönsaker och klyftpotatis. Gott!

Sen är det kul att min tabataträning inte bara inspirerar er läsare utan också mina söner. Här ser vi dem i sidoplankan.

 
Det är också gulligt att min yngsta son presenterade sitt första alster som en båt tills det blev en mask tills det blev en orm tills han själv inte mindes vad han egentligen gjort.
 
Alstret.
 
 
En annan bra sak är att termometern inte visar förra tisdagens gradantal.
 
 
Och att även om arbetsbyxorna are back, så tjatar han inte om dem varje minut han är klädd i annan outfit.
 
 
Gott är också att min 5-åring klappar min kind och säger: "Jag älskar dej ändå, mamma." efter att jag bett om ursäkt för att jag varit aningen grinig ikväll. Så fint och gott att jag ville grina, faktiskt.
 
 
Och jämfört med det, vad betyder då pengar?!?
 
Väldigt, väldigt lite.
 
(Synd bara att det blir så många tusenlappar in the end...)
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar