Besökare

onsdag 18 april 2012

Tack!!!

Tankarna och energin ni skänkte under tisdagen tog mej ända fram. Jag kan numera kalla mej för auktoriserad tolk. Tack alla ni för pepp och hejarop!

Jag undrar ofta, vad vore jag utan alla fina människor omkring mej?

Titta vad som mötte mej på jobbet idag.



Jag blev superglad! Och jag känner djup tacksamhet för alla som VERKLIGEN bryr sej om hur det går för mej.

Ni vet det, va?!?!

Hemma då.

Jovars.

Igår motionerade jag äldsta sonen medan min yngsta övningskörde. Två flugor i en smäll, liksom.


Å det är nu jag ber er att inte ringa socialen. För jag lovar, detta var ungarnas högsta önskan och typ det enda sättet att lura hem dem ifrån kompisarna på.

Kanske borde jag ringa runt till grannskapet och föklara mej.

Men jag måste ändå tipsa er småbarnsföräldrar. Det var en bra grej. Vi kom snabbt hem och så fick han ju motion, grabben. Sunt!


Men för säkerhets skull - jag skämtar. Såklart tränar jag inte min unge och åker bakom med bil. Åtminstone inte varje dag ;)

Annars är det lugnt här hemma.

Lugna lekar,


inte så mycket brottning och sånt...


Guuuud! Jag fattar verkligen ingenting av deras lekar.

"Nu är du Robin och jag är Batman. Så brottar jag ner dej och då springer du ditåt."

"Nu svärdar jag dej å då drar du ner mej på golvet."

SÅ TRÅKIGT!

Men det är ju roligt för dem att de kan roa sej med varandra.

Igen - tack alla för att ni finns <3

7 kommentarer:

  1. GRATTTTTIS!!!! Härligt jobbat Kicki!
    Söta små troll du har <3
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Alla sätt att få hem barn från kompisar är tillåtet och får dom samtidigt motion är det ju win win :)

    Söt kollega, så fantastiskt glad man blir av sånt!
    Det var du väl värd!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Grattis!! :) Vad roligt för dej.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis Kicki!! Så himla skönt att ha det gjort:-)
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  5. Härligt!!! STORT Grattis Kicki!!! :-)

    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Bra jobbat Kicki! =)
    Starkt gjort med tanke på pressen.. (som du lagt på dig själv.. ;-) )

    SvaraRadera