Besökare

söndag 22 april 2012

Helgens.

Helgens matintag: För stort. Jag satte ribban redan på fredagens lunch på jobbet.


Helgens drink: Hallonmartini. Röd och god.


Helgens dancing queens: Anette och Sanna.


Helgens Batman: Lennon


Helgens pirat på väg till kalas: Also Lennon.

Se lite arg ut, sa jag.


Jag upprepade mej. Arg, sa jag.


Ännu argare, sa jag. Då blev han sur.


Det är sådana gånger jag undrar varför. Varför jag alltid ska hålla på. Don´t push it, liksom. Men ändå forsätter jag och ba, gör si gör så. Med en 5-åring. Och jag upprepar, en 5-åring. Som om han brydde sej om bilderna till min blogg blir bra eller inte.

Helgens tröttaste katt: Ozzy


Helgens hungrigaste katt: Baby


Helgens överraskning: Praliner från en härlig Eva.


Helgens sötaste kusiner 1: Lennon och Axel


Helgens sötaste kusiner 2: Alma och Vince


So to sum up: En fin helg med fest, mys, skratt, dans, mat och dryck.

För att låta som en bedrövligt störande samt klyschig statusrad på Facebook.

Men låt er inte luras. Jag lovar, helgen har också innehållit gnäll, bajsblöjor och avbrutna hångel.

But still, en fin helg.

1 kommentar:

  1. Men jag undrar, är frun ALLTID ute och svirar numer? Allt jag ser är uppiffat och snyggt på lokal med drink i hand i inlägg efter inlägg. Är det maken som tar hand om barnen när frun är ute? Sitter hemma, stackarn och stirrar på tv'n...mol allena! Jojo, man börjar snart inte känna igen sig på bloggen som småbarnsförälder. Nej, rättelse: ANSVARSFULL förälder. Som får sitta hemma med ett glas billigt rötjut för man inte har man råd att gå på lokal helgerna i ända, ej heller barnvaktsmöjligheter som VISSA! Skärpning! Fortsätter detta glamorösa bildkavalkadande så...så...förlorar du oss läsare som identifierar oss med dina brister och bristningar! Ropen skalla, mer bristningar å alla...
    Hälsningar från en anonym bitter småbarnsmamma i mindre stad i norrland som längar efter dig:-)

    SvaraRadera