Besökare

onsdag 20 juli 2011

Semester!

Jahapp. Då ska vi se här... Första inlägget utan Annas support. Men det ska väl gå bra...

Måndagskvällen var sannerligen till belåtenhet! Bloggfix, Bon Jovi, bubbel, vänner, läppstift och kära återseenden, toppades med ett storslaget avslut.

Där stod vi, jag och Anna. Längst fram vid scenen. En blick and we knew it was coming. Sista låten, tillängnad Frun och Lärarjäveln - Livin´on a prayer!

Och ja, vi ÄR inte längre unga. Men jo, vi stod där ändå, längst fram och skrek. En och annan slängkyss, perhaps. Men fanimej om man inte bara lever en endaste liten gång. Då kan man väl få bete sej! Underbart kul och liiiiite ler jag fortfarande vid tanken på dessa minuter, längst fram vid scenen. Som några sorts wannabe-groupies :)

Övriga dagar så, spenderades tillsammans med älskade kusiner och sysslingar. Det slår mej varje gång vi träffas, hur mycket kärlek som råder i vår släkt. Så många kramar, pussar och fina ord mina barn får, är verkligen inte alla förunnat.

Vince med min kusin, Sofia.


Med henne och alla andra släktingar hängde vi under några dagar. Myste med mormor och morfar på kvällarna.



Och badade såklart!


Till och med jag hoppade glatt i... Eller glatt och glatt. Jag hoppade i. Kippade efter andan och så. Men badade gjorde jag, efter min långa löptur... Eller långa och långa. Efter min löptur.

Jo, det ÄR jag som sitter där!


Nu har vi landat hemma. För en natt. Imorrn drar vi vidare till Jönköping. Vi ska mysa på hotell med brorsans familj. Sen ska vi till Astrid Lindgrens värld. Sista natten borta blir tillsammans med älskad syssling och tjej.

Men dåså. Då publicerar jag då. Själv. Trycker på knappen bara. Japp. Det blir nog bra, ska ni se...

Om inte... Då svär jag några gånger och ringer Anna imorrn!

1 kommentar: