Besökare

måndag 18 juli 2011

Brudar, bärs och Bon Jovi.

Sitter här. Där jag föddes. På samma gård. Några meter från huset jag växt upp i. Här bor Anna nu.

Anna, min "nygamla" vän. Som med en öl i näven, fixat min nya blogg.

Jag är så stolt över den att jag vill spricka. Jösses! Kolla headern! Min fina, fina familj! Hur i helvete har jag kunnat lyckats så bra med den?!? Och hur i helaste friden lyckades Anna fixa till Bon Jovi-symbolen?!?! Jamen, kan ni fatta?! Kan ni?!

Nä. Tänkte väl det.

Ni ba, WTF?! Är Kicki SÅ duktig vid datorn.

Men som ni nu vet. Jag har inte gjort ett skit. Jag har bara suttit här bredvid och druckit bubbel. Förundrats över att jag är tillbaka till min rötter, bokstavligt talat. Varit glad över att hittat tillbaka till en sådan fin vän som Anna. Och asanöjd med att mitt 50-talsläppstift really is a keeper!

Nu drar vi till öltältet i byn. Det är den årliga dansbandsveckan. Alltså, nostalgin!




2 kommentarer:

  1. Fy fan vad vi är snygga! Det är helt otroligt...

    SvaraRadera
  2. Så himla läcker blogg!!! Grattis och kram på dig //Lovisa

    SvaraRadera