Besökare

måndag 21 mars 2016

Sista dagen

Här är det muntert, minsann. På tvärtomspråket.

Lennon i tårar efter ännu ett farväl, Lee den här gången. Jag går omkring med spända käkar för att hålla tårarna borta eftersom jag inte orkar gråta sönder sista kvällen. Vince somnade just och mumlade halvt i sömnen; "Jag kommer att sakna Elaine och Walter." Johan dricker överdrivet stor öl (tror att det är så han dränker sin sorg) och Floyd ligger tjock i sängen och är den enda som sover oledset.

Sista dagen var lika underbar som övriga dagar.

Min sista palmselfie för ett tag;


Starbucks drive thru;


I will miss my sparkling iced tea!!!


Lek lek lek lek lek lek i pool med Lee;


Alla ville vara med;


Men alla fick inte stanna hos Lee för vissa hade inte ammat eller sovit enligt instruktioner. Således fick vissa följa med June och mej på manikyr,


och pedikyr.


Jag befarar dock att han inte sov utan var medvetslös av alla ångor därinne. Useltföräldraskap.nu

Oh, well.

Lunchställe fick Vince välja. Det blev mexikanskt. Jag hade noll konsekvenstänk och satte i mej både bönor och lök. Det blir roliga blöjbyten på millimtertoaletterna på plan imorrn. Smalast byter. Med andra ord Johan.

Middagsrestaurang var Lennons val - Cheesecake Factory. Jag mår fortfarande illa.

Oreo Cheesecake, Chocolate Chip Cookie Dough Cheesecake och Dulce de Leche Cheesecake till dessert efter alldeles för mycket mat.


Det bästa man har sätter man på bordet och matar med avokado.


Kvällen avslutades med att göra M&M-sallad (motstridigheten i den "rätten"!) som June ska ta med till jobbet;


"Den här salladen måste vi göra hemma, mamma!"

Mmmmm, you wish...

I alla fall!

Imorrn är det alltså dags att flyga hemåt. Hemåt till vårt lilla hus, våra familjer, våra vänner, Johans jobb och barnens skola. Men först ska vi ha lite påsklov. Kan behövas efter semestern ;)

Vi avslutar resan med att bli bjudna på lyxfrukost hos Junes föräldrar och jag anar att grabbarna kommer att slänga sej i poolen en allra sista gång.

Shit, vad fint vi har haft det!

Tacksam!


Hörs från Sverige nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar