Besökare

tisdag 23 juli 2013

Älskade, fina och vackra hund! 

Inga ord kommer någonsin kunna beskriva allt du varit och betytt för mej. Jag tänker inte ens försöka. För första gången i mitt 36-åriga liv, kan inte ord reda i mina tankar. För första gången kommer inte en text att förslösa och lindra det onda.

Men dessa rader är till dej, Geisha. Bara till dej.

Tack för att du funnits hos mej under de sju finaste och lyckligaste åren av mitt liv. Tack för all godhet och allt tålamod du visat mina barn. Tack för din oändliga glädje och din energi. Tack för tillgivenheten och tryggheten du gav mej. Tack för ditt sällskap här hemma, i skogen, på vägarna, på simturen och i spåret. Tack för allt du lärt mej.

Men framförallt,

TACK för all kärlek du givit mej, min familj, våra vänner och bekanta.

 Jag vet att jag en dag kommer att minnas dej med glädje. Att jag en dag kommer att kunna tänka på dej utan att vilja kräkas av smärta. Men just nu är sorgen och smärtan som ett stort hål i hela mej. Du finns inte längre och just nu känns det som om inte jag gör det heller.

Sov gott, mina allraste bästa vän <3 




11 kommentarer:

  1. Stora styrkekramar till er, vet hur det känns,tårarna rinner!! Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Åhhhh, va sorligt
    Bamsekram till er alla

    SvaraRadera
  3. Åh så ledsen jag blir för er skull... :-( Jag skickar stora kramar till er alla! //Theresa

    SvaraRadera
  4. Nä, vad tråkigt. :( Fäller tårar här. Vet hur det är att förlora en kär familjemedlem.
    Kramar till er alla i familjen. <3

    SvaraRadera
  5. Kramar till er alla, vet vad ni går igenom.
    <3/Lena (äppelblommansmamma)

    SvaraRadera
  6. O nej! Jag hoppades så på att hon skulle bli bättre. Stor stor kram

    SvaraRadera
  7. O nej! Jag hoppades så på att hon skulle bli bättre. Stor stor kram

    SvaraRadera
  8. Blir så lessen =(, Stor styrkekraam till er <3

    SvaraRadera
  9. Åhhhhhhhhhhhhhhh Vad jag lider med er!! Vet hur hemskt det är!

    Men ni får se det ur hundens perspektiv, Hon har ju det bättre nu!
    Ni får Minnas det fina Underbara stunder ni hade tillsammans!!

    Massor av kramar:
    Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  10. Men nej! Vad sorgligt :(

    Kramar Cissi

    SvaraRadera
  11. Vet precis hur det är att mista en kär familjemedlem... Fruktansvärt... Stora tårar rullar ner för mina kinder
    Massor av varma kramar till er❤

    SvaraRadera