Besökare

torsdag 9 maj 2013

Still ill.

Feber inatt. Sjukt ont i halsen och så mycket snor att jag tror att det är någon som skämtar med mej aprillo.

Men!

Ingen feber idag. Aningen bättre i halsen. Angående snoret har jag inga kommentarer.

Kanske är jag frisk till helgen. Men bara kanske, verkar det som.

Dock måste jag vara det. Frisk. För på lördag, med start klockan halv två, verkar det hända grejer. Mer vet jag inte. Jag och grannfrun Sandra, försöker lista ut vad det är de kokat ihop, våra respektive. Såklart har vi våra aningar. Återkommer i detta ärende.

Hörrni...

Det händer en massa spännande saker här hemma. Vi har haft besök idag. Och igår besökte vi banken. Ett flertal biljetter bokas i helgen. Jag har några mail att skriva och skicka. Några förfrågningar och sådär. Högt uppsatta mål verkar inte lika ouppnåeliga längre. Några hinder är eliminerade.

Och snart ska jag inte skriva i gåtor, jag lovar! Men inte riktigt än vill jag berätta. Men ingenting. Ingenting är omöjligt! Det kan jag i alla fall skriva :)

Avslutar detta (jag vet, irriterande) inlägg med en underbar kvällsbild. Våra grabbar tillsammans med sina vänner. Och så vår hund, som är med överallt hela tiden med alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar