Besökare

torsdag 15 november 2012

Part 7

Vi är trötta. Jag är förkyld och har ont i halsen. Pojkarna är snoriga. Därför tar vi det lilla lugna.

Promenad till lekparken.


Lunch på Ruby Tuesday. Hamburgare, såklart.


Glass i Mizner Park. Återkommer med fler bilder därifrån när alla fantastiska juldekorationer är på plats.


Shopping på Target, alltid fattas det något. Och som sagt, vi är trötta.


Idag åkte vi till stranden för ett par timmars sol. Gud! Jag säger bara GUD SÅ HÄRLIGT det är!


Lennon badar som en galning medan Vince gräver i sanden och blir arg på all sand som fastnar på hans händer.


Det är varmt här och Lennon älskar att springa runt i sina foppatofflor. Vince svettas hellre till döds än tar av sig strumpor och skor. Dagens outfit var badbyxor, högt uppdragna strumpor, varma höstskor och lortig t-shirt. Jorå, man är stolt.


Idag har jag jobbat. Hur kul som helst men jag fick huvudvärk av nervositet. Sen blev jag trött. Still am. Därför är det skönt att vi snart ska stoppa ungarna i säng och slänga oss i soffan. Det är vad vi gör om kvällarna, för det mesta. Hänger i soffan, äter glass och glor på serier.


Ikväll bjuder dessutom Sophie på nybakat bananbröd. Mmmmm...


Alltså, vi ÄR i paradiset. Jag är så glad att jag vill gråta!

3 kommentarer:

  1. Ja sannerligen, det är ni! Ny soffa ser jag, myyyssss! Käka bananbröd och ha det bäst. Det finns ingenting att sakna i Sverige just nu (förutom Geisha då kanske) så bada tills tårna blir krulliga och soak up the sun för att spara i januari. Puss till alla fina! <3

    SvaraRadera
  2. Det är ansträngande med för mycket sol, palmer, strandhäng och bananbröd, det vet vi alla. Skicka ett meddelande så kommer jag och avlöser dig. Du kan vila upp med flyttstök i Spanien. (Här utanför sovrumsfönstret vajar en väldigt hög palm om abstinensen slår till).

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag är glad att du tar dig tid och blogga från eran drömresa!! Något som lyser upp novembermörkret här hemma! Vilken grej, detta måste ni kunna leva på lääääänge sen när ni kommer hem igen?!

    SvaraRadera