Besökare

tisdag 13 november 2012

Part 5

Så nu ligger Vince på golvet och är arg för att han inte får ha skor på sej inne. Han har legat där i typ en kvart och June är djupt imponerad av hans uthållighet.

"He is committed!" utbrast hon.

Men nu börjar hon tycka att vi är väl stränga, som inte lirkar med honom. Hon smög sej just bakom köksön med en kudde att lägga under hans lilla huvud.


Strängt sa jag även nej till June :)

Nåja, vår lilla skrotunge kommer nog snart och äter frukost.

Sophie är nu hemma! Sophie är Junes 22-åriga dotter som numera bor i Colorado. Det känns hemskt, att hon är 22 år. För det betyder att jag är gammal. Jag tog nämligen hand om henne när hon var liten. Första gången jag träffade henne var hon 6 år. Nu är hon, som sagt, vuxen.


Mysig lunch med henne på IHOP igår med pumpkin pancakes.


Senare en pumpkin spiced latte. Såååå god! Och denna bild är tillägnad dej, fina Malin! You truly are missed <3


Ännu senare - cookies and creamglass.


Tänker inte det minsta på mitt kaloriintag, som ni märker. Dom får jag springa bort sen.

Igår hälsade vi på June på hennes jobb. Jag tror att jag skulle ha svårt att vilja jobba, while there.


Nästa gång tar vi med oss badkläder.

Igår kväll följde Lennon med June för att handla några ingridienser till bakning. Och jag betonar ingridienser till bakning.

Detta var vad de kom hem med.


Och detta.


Det är inte bara jag som älskar June, om man säger så.

Snart åker vi till stranden. Varmt, varmt, varmt idag. Ikväll, när vår lilla har somnat, stannar Lennon kvar med June och Sophie medan jag och maken går på middag. Jag är så oändligt tacksam för mina fina, fina vänner här i Amerika! De vill verkligen ta hand om mina barn <3 Det känns så himla gott!

Nu har lilla tagit sej upp från golvet och vill ha frukost, så nu kan dagen börja!

Men först - poolrengöring.


Tack alla för fina kommentarer! Jag blir superglad av dem!

Önskar er en fin kväll!


5 kommentarer:

  1. Med risk för att upprepa mig
    Åhhhhhhhh

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha en June som kommer med kudde och pez !!!!!

    SvaraRadera
  3. Vad trevlig resa ni verkar ha. Även om den lille mannen är arg & ledsen.
    Nu börjar jag hänga med varför du har ett band till USA. ;-) Så snabb är jag... ha ha.
    Ha det fint & njut av semestern.

    Hälsa Johan. Kram

    SvaraRadera
  4. June är bäst, ingen protest. Det tycker vi nog allihop!! Åhh finaste Kixen, tack för bilden. Tänk att du gilla!! Tack för att du smakade för mig!! Men June har bytt arbetsplats??? Ingen pool i sikte 2009! Åh, åh ÅH vad fint att ni har det bra. Och tänk vad länge ni har kvar där borta...Fina Sophie, gott att hon är hemma. Hoppas ni går till Meizner park och käkar ikväll...eller NEJ gå till BAHA och käka världens bästa texmex. Jag har ännu inte ätit någon burrito som slagit den jag åt där. Men en god öl till... Åhhh vad jag vill vara med er där nu. Någon har verkligen tagit intryck av en resa till Boca 2009= me!! PUSS och skriv mer och ofta och alltid. LOVE

    SvaraRadera
  5. Är så glad för din skull! Att ni njuter av allt! Love yah! puss

    SvaraRadera