Besökare

lördag 10 november 2012

Part 3

Pics to enjoy!

USA size cookie.


Tillsammans med June,


på Starbucks.


När mycket roligt händer blir man lätt trött. Lite parkhäng,


och en tupplur hos pappa,


så är man vaken igen. Blåsigt på stranden.


Men så himla underbart. Massor av spring i benen.


Fort undan höga vågor.



Av med skor och strumpor så man kan...


...stoppa tårna i varm sand.


Bus.


Så härligt!


And then the walk along the boardwalk of spiders. Så här glad var jag innan jag fattade att bestarna INTE var instängda.


Nämen, visst. Det var kul. Verkligen. Skitkul!


Just DEN kanske var instängd, men de andra var lösare än lösast!!!

Lika bra att möta alla faror at once.


Sen dog jag.


Men min modiga unge räddade mej,


och vi gick på lunch,


där barnen för en gångs skull fick minihamburgare som de borde ha orkat äta upp.


Bio på det,


Nu vilar vi upp oss så att vi orkar med lite godisshopping senare.


Dom hära fina, vill nämligen fira lördag men American candy.


Och jag vill ha ännu en cola med is!!!


Hörs snart igen!


1 kommentar:

  1. ÅHHHH Galet va underbart ni har det! Sååååå sjukt avis är jag!
    Kram K

    SvaraRadera