Besökare

måndag 19 november 2012

Part 10

Ännu en fin dag.


Glada barn med gräsliga kalsonger. Med betoning gräsliga! Köpta på Target, såklart. Älskar Lennons (nördiga) pose i kombination med outfiten.


En promenad längs vattnet för att mata hungriga fiskar.


Jag går där med hjärtat i halsgropen hela tiden eftersom de flesta av våra ungar vill gå flera kilometer i förväg. Och med gå menar jag springa, skutta, hoppa runt och inte lyssna på mina inte-så-nära (för i helvete!!!)-uppmaningar.


Still in the same outfit och ni vill inte veta hur hans skor luktar!


Bad, bad, bad men det vore ju bra om de ville komma upp i en sekund iallafall. Här ser ni även mej med ful hållning i ny bikini.


Men jag har inte bara latat mej i solen idag. Oh, no! Jag har minsann jobbat också. Det var sannerligen en utmaning. Svårt men så kul! Efteråt var jag tvungen att vila mej. Hårt jobb men som en fin vän påpekade - nån måste göra´t ;)

 
 
 
Kvällen var om möjligt finare än dagen. Dinner with loved one <3
 
 
Yard House - underbar restaurang med flera hundra olika sorters öl. Gissa vem som var i himlen?!?! Själv blev jag serverad bästa apple martinisen hittills. Ja, just det! Maten var ju också god, förstås :) Förrätt - spinach dip with cheese (bilden). Varmrätt - mexikanskt. Gott! Så gott att...att...att... Äsch, GOTT, helt enkelt!
 
Efter god middag promenerade vi runt och njöt av julmusiken och dekorationerna. Konstigt att det närmar sej jul samtidigt som det är varmt, fuktigt och palmer all over.
 
 
Gingerbread latte och doggy bag framför galen gran som blinkar i takt med julmusiken.
 
 
Under tiden vi gjorde allt detta, sov Vince som allra bäst. Lennon, han bakade med sina bästa vänner, June och Sophie <3
 
 
Hur ska jag någonsin få June och Sophie att fatta hur älskade och uppskattade de är?
 
Somnar även denna kväll, varm i hjärtat och med ett leende på mina läppar.
 
THANKFUL <3
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar