Besökare

söndag 3 november 2013

Energibilder.

På Lee´s båt kan man samla energi. Massor av energi!


På rygg med en vattenmelon i näven eller på rumpan med en kall öl.


Stanna till för bus och bad.


Mys.


Älska vatten!


Man måste ta sats.


Vem ska hämta simglasögonen på botten...?


Tillbaka hos Lee. The Place to be!


På riktigt, alltså! The Place to be! Vi är så otroligt lyckligt lottade <3


"Pappa, ta emot mej!" Fast någon hade fullt upp med att evaluera ölen.


Avsvalkande i skuggan.


Kompensation sen för min missade Halloween. Smög mej ut i mörka kvällen för att busa lite.


Två lite rädda pojkar.

Jag med otäck röst (dumt, för jag fick sjukt ont i halsen efteråt): "Hej, jag är häxan från Sverige! Vilka är ni?"

Lennon darrigt: "Lennon and Vince from Sweden!"

Så underbart att han använder engelskan! Fast jag pratade svenska.

När jag röjt min identitet vågade de till slut knacka fram Ninja Turtle-bilder bakom min rygg.


Lugn förmiddag idag. Snart en tur för lunch i Miami.

Önskar er en skön sömdagskväll!

1 kommentar:

  1. Härligt att du är på benen igen! Ser helt underbart ut där ni är. NJUT!
    // K Hulander

    SvaraRadera