Besökare

torsdag 8 augusti 2013

HJÄLP!

Jag ber dej, läs denna artikel. Läs den även om du måste pausa ibland för att torka tårarna.

Läkartidningen

När du läst den, så ber jag dej att klicka vidare på länken nedan. Där står det precis hur du ska göra för att skänka pengar till detta sjukhus.

Panzisjukhuset behöver hjälp.

Jag vet att många av mina läsare själv bloggar. Snälla ni, länka till dessa sidor i er blogg. Sprid till så många som möjligt. Alla kan vi göra något för att hjälpa.

Jag sitter med en klump i magen och tänker att jag egentligen inte vill skänka pengar till detta sjukhus. Jag vill skänka pengar till "det" som kan stoppa att sådana här saker överhuvudtaget sker. Sådana här sjukhus ska inte behöva finnas.

Helvete! Helvete, alltså!

Hjälp till! Snälla hjälp till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar