Besökare

måndag 28 januari 2013

Ja...

Åh, jag gillar ju helger (nähä?!?) å så måste dom ta slut. Dåligt.

Måndag, alltså.

Vad jag borde göra:

Tabataträna här hemma eftersom jag och kollegan inte hann på lunchen idag (jag ligger plankan om nån undrar).


Vad jag förmodligen kommer att göra:

Tända ljus, hälla upp ett glas rött och säga till Johan att jag egentligen borde tabataträna.


Vad Lennon gör:

Leker i konstig klädsel


Vad Vince gör när han inte ska:

Sover på märkliga ställen.


I övrigt:

- badade vi på badhuset i lördags där Vince, mycket högt kommenterade damers rumpor och barns blöjor samt människors hudfärg.

- var vi på kalas i söndags kväll där undertecknad överdrev matintag vilket resulterade i illamående som följdes upp med graviditetstest (för det kan ju inte bero på alla kalorier, liksom!). 

- ska vi denna vecka beställa badkar, handfat och toalett samt lämna in bilen på service och glädjas över att vi har pengar till det (obs: ej ironi, det ÄR verkligen fantastiskt att vi har pengar till det!).

- har jag bett en tatuerare att rita en skiss på denna:



- fortsätter vi med USA-planerandet där papperspåseandning kommer väl till pass eftersom visumansökningen har orimligt många gångar som måste göras på orimligt rätt sätt av orimligt många personer.

- försöker jag kyssa maken ibland men nu kommer jag just på att jag inte hunnit med det veckan som gick så då får det lov att bli bättring.

- springer jag med pannlampa och broddar i mörkret och stör mej på att jag inte orkar varken fort eller långt.

Och denna vecka känns skön eftersom jag och Johan är hemma tillsammans varje kväll och det har inte hänt sedan vi kom hem från USA vilket känns dumt och dåligt planerat av oss.

Fin vecka på er!




3 kommentarer:

  1. Jaaaa en sånn tatuering må du bare ha!

    SvaraRadera
  2. Samsung has crammed its cameras with a variety of software like Eraser, Drama Shot, Cinema Shot,
    Story Album, Sound Shot, Dual-Shot and Beauty Shot.

    Year 2013 is essentially seen as the year
    that Smartphone will not only get an improvement on their
    processors but their display will also be given
    a much needed boost in terms of size and higher resolution with improved pixel per inch.

    It is entirely your choice to decide for the deal package that
    attracts you the most and offer you the
    maximum while making you invest the least.

    Also visit my web-site - samsung s4

    SvaraRadera