Besökare

torsdag 11 oktober 2012

Utan ungar.

Idag vid lunchtid kände jag mej liiiite bättre. Idag vid eftermiddagstid kände jag mej myyyycket sämre. Nu känner jag mej sämst.

Men hoppet är det sista som dör så jag hoppas på en bättre morgondag.

Mina fina pojkar är inte hemma. Eller fina och fina...

Kanske mer galna,


trötta och halvsjuka.


De sover hos mormor och morfar hela helgen, så inatt får vi alltså sova ostört. Inte någon som ropar från övervåningen att någon vill ha nässpray, vatten eller täcke. Inte heller någon som gastar i högan sky att någon behöver bajsa eller kissa och får någon inte det på tre sekunder så blir någon vansinnig.

Men innan vi sover ostört ska vi "umgås" i soffan.


Det är vår starka sida, det här med kommunikation. Som ni ser.

Sov gott senare, hörrni!

Här har vissa har redan somnat.




3 kommentarer:

  1. Det där som Läderlappen gör med munnen, det visar jag mina elever för att de ska lära sig att uttala Y.

    SvaraRadera
  2. hehe, vår sång passar visst in på fler familjer:)
    Hoppas ni får en underbar helg!
    Miss U! puss

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Måste bara säga att din blivande bok (hoppas innerligt att det blir bok) är super! Så oerhört spännande. Jag halkade in på din blogg av pga en fbvän när du lade upp första kapitlet, och jag har sen dess varit fast!
    När du skrev att det inte blir några fler kapitel tänkte jag att " jaha, jag får snällt vänta tills boken finns i butik.. :) "
    Men oj, jag kan inte!
    Skulle du vilja maila mig fler spännande kapiel lovar jag att göra ett gott försök att korrläsa. Hittills vad jag läst tycker jag att texten, inneållet, karaktärerna är jättebra!

    Tack på förhand!
    anna_hed@live.se

    SvaraRadera