Besökare

onsdag 10 oktober 2012

Samliv

Det här med samliv. Det kan betyda många olika saker. Väl...?

Jag menar jag sitter ju i sängen samtidigt som Johan sover bredvid. Dessutom tilltalar jag honom ibland om jag behöver råd och stöd i ordval eller meningsbyggnad. Det om nåt är väl samliv. Jag behöver ju hans samtycke, liksom.

Jag fattar inte vad han muttrar över...?


Ett kapitel till bara. Sen lägger jag undan datorn. Det gäller ju bara för honom att hålla sej vaken till, säg midnatt eller så. Och det är väl ändå inte för mycket begärt!

För som de säger over there; "If there is a will, there is a way."

Nio nya sidor ivägmailade till er som lämnat mailadress. 

Gonatt!





2 kommentarer:

  1. Jag vill oxå läsa! kristina.dahlgren@ltdalarna.se
    kan säkert komma med något konstruktivt oxå, om det nu e det som krävs för att få läsa ;) fan vad bra du skriver! kram!

    SvaraRadera
  2. Men hörru!! Jag då?! Inget mail här... Please........
    hurtigmarie@hotmail.com
    Kram kram

    SvaraRadera