Besökare

tisdag 31 december 2013

Bye bye USA...

Vi har ätit vår sista middag i USA för den här gången. Såklart tillsammans med vår fina June. Hamburgare, pizza, Club Sandwich, pommes och cola, förstås :)


Barnen har myst med June och sagt halvt hej då. Imorrn blir det helt hej då :(


Vi har pussat Polly Lou tusen gånger om och jag och Lennon har haft tårar i ögonen hela dagen.


Nu har jag och Johan packat väskorna, barnen sover och snart gör vi detsamma. I magen bubblar det av spänning och i hjärtat känns det härligt och sorgligt på samma gång. Jag sväljer och sväljer och torkar tårarna. Jag vill men vill inte lämna mitt USA. Det är så svårt men så lätt. Så rätt men så fel.

All kärlek, alla skratt, alla fantastiska upplevelser och den fina gemenskapen sitter hårt fast i våra hjärtan. Sannerligen en underbar tid här i USA tillsammans med människor vi älskar. I hjärtat känner vi djup tacksamhet.

Bye bye and see you soon!

Och till sist.

Vår slim packing. We did it! We really did it!


Nu är det bara några "få" timmars flygningar kvar innan vi landar i nästa paradis.

Vi hörs om ett par dygn, hörrni!

ETT GOTT OCH FINT 2014 ÖNSKAR JAG ER!

1 kommentar: